En artikel som berör ända in i hjärtat


Kommentarer
Postat av: Anna Bergström

Ja det var verkligen hemskt. Reportern har skrivit på ett sådant gripande sätt. På något vis kändes som att man faktiskt lärde känna Sebbe och hans familj.
Det är så grymt, så grymt. En 16-åring som planerar sin egen begravning. Föräldrar som får begrava ett barn, sitt ANDRA barn... Nej, det är bland det värsta jag läst. Så vackert men så tragiskt och så orättvist :(

Svar: Helt sjukt gripande och det kändes verkligen som om man var med där hos dom <3
Anki Hansson

2012-09-18 @ 16:24:14
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: johanna

kom in på dendär artikeln via facebook.. så otroligt fin och sorgsen.. :<
Ska passa på att svara på din fråga också - ja jag gör fortfarande designer på beställning, men erbjudandet för 30kr har jag inte längre, har glömt att ta bort bilden.. haha :/
Precis som du säger är det mycket roligare att blogga när man har fin design.. :)
och är du intresserad så hjälper jag dig mer en gärna med en design som passar dig!:)

Svar: Okej vad har du för erbjudande nu? :) Vad snällt av dig. Vill ha det väldigt enkelt som du kan se här. Vitt men ändå med lite finess och bilder på ett snyggt sätt. :) Vill inte ha för mycket krimskrams. Hade vart toppen om du vill hjälpa mig! :)
Anki Hansson

2012-09-18 @ 17:59:04
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback