Nintendo Wii


Kommentarer
Postat av: Bexx

Köp de :D du kommer inte bli missnöjd, lovar dig ;) ska själv köpa det när jag får tillräckligt med pengar ^^

2011-01-10 @ 11:07:41
URL: http://rebeccasoderling.blogg.se/
Postat av: Liza - Mamma till Joline

Man tröttnar rätt fort. Vi har ju redan sålt vårat :)

2011-01-10 @ 13:00:18
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har också funderat på att skaffa Wii. Igår lånade vi ett Wii av ågra vänner för att testa det så att vi inte köper grisen i säcken :=) Så nu har jag gjort en "användare" och börjat registrera min information. Jag hoppas att det ska hjälpa mig att komma i form i alla fall :=) Ska träna varje dag nu så får vi se hur det går :=) Spännande värre!!!

Men än så länge så verkar det både roligt och bra i alla fall :=)



Är allt bra med er då? Läste på FB att du kände dig som en dålig mamma. Vad är det som hänt? Du verkar vara världens bästa mamma för Jamie. Så omtänksam, och gör verkligen allt för honom och sätter honom i första rummet! Hoppas att du mår bättre nu i alla fall och att du VET att du är en bra mamma, för det ÄR du

Ta hand om er.

Kramar från oss

2011-01-10 @ 14:11:22
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gick det, skaffade du Nintendo Wii? Jag är inne på tredje dagens träning med wii idag! Riktigt skoj!



Det är inte ditt fel att Jamie ramlade ner från sängen gumman. Du sov ju, och det ska du inte ha dåligt samvete för. Du hörde inte att han vaknat och det kan hända vem som helst!!!

En dålig mamma hade inte brytt sig om att ungen var vaken. Hon hade somnat om och därmed satt sitt barn i fara. Och så skulle du ALDRIG göra!

Så du är inte en dålig mamma. Det kan hända alla... Och vi kommer förmodligen att vara med om många liknande situationer. Barn kommer att ramla, dom kommer att göra illa sig...även om vi vill skydda dom från alla faror i världen....

Tänk på allt bra du gör för Jamie i stället!!!

Ha en toppendag.

kram

2011-01-11 @ 08:57:27
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback