Grattis lilla storebror


Kommentarer
Postat av: Evelina-Mamma till Leia♥





Ohhh vad kul, dock har jag aldrig överraskat nån så, men skulle vilja..=) hur har ni lurat iväg han så han inte är hemma? =)

2011-01-08 @ 11:44:23
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad underbart:)Känner mig alltid så ensam i mina tankar i vanliga fall.



Jo, men jag tror de målen är ganska bra faktiskt :) Många säger att jag planerar för mycket, men jag gillar att ha koll på saker och ting :) haha



Familj är allt för oss, och vi längtar verkligen!



kram på dig och din familj :)

2011-01-08 @ 13:15:47
URL: http://egulding.blogg.se/
Postat av: Carolina

Klart att du och Jamie skulle vara med på listan över mysiga bloggar! :)

Allt är bara fint med mig om man bortser från all värk och lilltjejen hon busar och har sig i magen så jag gissar att hon också mår bra. :)

Ja, sakerna som svärmor gör till lillan är verkligen supermysiga. Och som du säger är det kul att ha något ingen annan har. :)



Just nu verkar du inte ha någon bloggtorka i alla fall. ;) haha.. Känns som om jag har missat mycket när jag inte varit vid datorn. :)

Jag har lagt upp en designutlottning nu, eller rättare sagt två designer. Tycker du om någon utav dom så får du gärna vara med och tävla. :)



Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin söndag!

Kram

2011-01-09 @ 12:39:16
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback