God morgon


Kommentarer
Postat av: Evelina-Mamma till Leia♥





Nää och alla sa då man var gravid att ta vara på den första tiden, för det går fort! Nu fattar jag verkligen vad dom menar hehe! Jaa jag tänkte faktiskt försöka mig på att göra nån av dom själv, hoppas det är lätt? Allt bra med er en dag som denna?=) kram kram

2011-01-07 @ 12:00:40
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Mannen min är på bra humör igen så nu är allt sig likt igen. Hans humör är verkligen inte att leka med haha Slänger saker runt sig och är arg som ett bi- bara att hålla sig undan!



Jo då, Melly äter oftast det vi äter. Om det inte är kött, pizza eller nåt sånt som är svårt för henne att käka. Det går ganska bra i alla fall. Lax verkar vara en storfavorit :=) Köttfärssås och spaghetti funkar också rätt bra...och köttbullar, potatis och sås :=) men hon äter inte jättemycket - fast helt okej. Vet du hur mycket dom "ska" eller bör äta i den här åldern?

Du ska se att Jamie kommer börja att älska hemlagat snart!!! Blir både billigare och roligare då :=)



Hur har ni det annars då? Det är ju sååå skönt nu när det varit lite mildare väder i några dagar och man kunnat vara ute lite. Underbart!

Hoppas ni får en fin kväll

2011-01-07 @ 19:16:45
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej igen! Tack för ditt stöttande svar :) Jag kommer nog ha ett par frågor framöver :)



Just nu är jag bara 18 år, men har ett par mål att uppnå innan jag vill få barn :) Såsom körkort, eget boende, fast jobb o gymnasiet klart :) Nu har jag körkort, i juni flyttar vi hemifrån och jag tar studenten så nu behöver jag bara ha ett fast jobb + komma i ordning ordentligt med allt runt omkring, så kan mitt och pojkvännens liv börja på riktigt med familj och allt :)



Ska verkligen tänka på detdär du sa om att stå på sig och vara rakryggad :)Men helst av allt skulle jag vilja bli gravid när alla mina mål har inträffat :) Jag och min pojkvän längtar så efter en egen familj :)



Jag blir så glad när man stöter på såna som dig som verkligen tar emot en med öppna armar och inte trycker ner mina drömmar om att vara ung mamma :) Tack!

2011-01-08 @ 00:40:26
URL: http://egulding.blogg.se/
Postat av: Evelina-mamma till Leia ♥





Jaa det hoppas jag allt =) för så svårt kan det ju inte att vara att göra en själv :)! Ohh mysigt, vad ska han få för överraskingsfest?=) kram

2011-01-08 @ 02:07:59
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback