Bloggtorka...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle också vilja ha en ny design på bloggen - men jag är inte så duktig på det där med bloggdesign. brukar "hyra in" någon att fixa min blogg hehe Enklast så!!! Me det börjar väl snart bli dags att uppdatera med lite nya bilder och så...



Jag har också haft lite bloggtorka. Inte alls känt mig motiverad att blogga de senaste veckorna... Det har varit så mycket annat att stå i så lusten att skriva har inte riktigt infunnit sig i guess...



Vi har börjat med smörgås :=) Med leverpastej som pålägg. Och det gillar hon. Fast hon äter inte så mycket. Hon smakar mest när jag äter smörgås. Däremot har jag gett henne risifrutti ett par gånger och det ÄLSKAR hon haha Men det är ju inte världens nyttigaste mellanmål så det är inget som hon kommer att få ofta.

Vad äter Jamie nu? Äter han samma mat som ni äter?

Melly äter samma som oss för det mesta - om vi inte äter något som är starkt eller så...

Ha det bäst.

Kramen

2011-01-05 @ 12:31:05
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

du behöver inte tacka :D bara roligt att bjuda på sanningen (:

2011-01-05 @ 14:35:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback