Härliga fredag


Kommentarer
Postat av: Pernilla A

Så du ska börja jobba på samma ställe igen? Gott att han fått plats. :)

2011-04-08 @ 18:55:33
Postat av: Anna

Hur känns det att börja jobba igen då, och att behöva lämna iväg Jamie på dagarna? Känns det lite jobbigt???

Jag älskar att gå iväg och jobba ibland. Men jag jobbar inte så mycket i nuläget. Jag har 70 timmar schemalagt på 6 veckor. Men då är ju Tommy hemma med Melody. Jag gruvar mig jättemycket för att lämna iväg Melly till dagmamma eller dagis. Det känns verkligen SKIT JOBBIGT!!! Men man måste väl vänja sig vid det så småning om. Vi har inte sökt barnomsorg än men vi måste väl göra det snart kanske...

2011-04-09 @ 10:30:33
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback