Namnkalas


Kommentarer
Postat av: erika

namnkalas? :D låter spännande, vad är idén :) ??

2010-10-17 @ 13:32:50
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad roligt.

jag ska ju planera vårt Namngivningskalas också... Det har legat på is ett tag men har jag tänkt ta tag i det hela nu i veckan så att det blir av någon gång :=)

Hur la ni upp det hela? var det någon som höll tal? Någon som sjöng? Tände ni ett dopljus eller nåt i stället för själva dopceremonin??? Hur många bjöd ni?

Vad bjöd ni på för ätbart?

OJ...nu blev det visst många frågor på en gång haha Är nyfiken bara nu när vi ska till och planera inför Mellys namngivning...

Hoppas ni haft en toppenhelg.

Kram

2010-10-17 @ 17:05:16
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som att det var ett toppenkalas :=) jag vet inte riktigt hur vi ska göra... Det känns som att många förväntar sig "något extra". Många äldre har aldrig hört talas om det här med ett alternativ till dop och förstår inte riktigt vad det går ut på eller vad det är tror jag...

Det är väl lite därför som jag känner att vi ville göra något extra. Men å andra sidan...så varför ska man behöva det? Huvudsaken är ju att vi får en fin och minnesvärd dag för Melody!

Ja vi får se hur vi gör...

Tack fatt du beskrev hur eran dag var i alla fall :=)

Ska bli kul att se lite bilder sen!

Hoppas ni får en bra dag.

Kram på er

2010-10-18 @ 09:30:28
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Kusin Ämma

Pallen fick du va min mamma och pappa ifall du ha lite koll.. och ett halsband ifrån mig och staffan.. (fyrklöver)

2010-11-01 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback