Sammandragningar i vecka 27+4?


Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra att du ringde, man ska alltid ta sådant där på allvar. Jag själv lever i en ständig oro nu när min livmodermun är öppen till och med :( och att jag måste äta medicin resten av graviditeten, blä. Börjar få feber nu med så jag oroar mig för att jag kanske håller på att få en infektion eller havandeskapsförgiftning, men jag vet inte. Blir det inte bättre under natten så åker jag nog till sjukan igen, börjar lessna nu :(. Hoppas att det blir bättre för dig, ta hand om dig /Emma

2010-02-18 @ 19:43:37
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emma

va bra att du ringde, man ska alltid ta sådant där på allvar! hoppas att det blir bättre för dig. Själv har jag börjat få feber så jag hoppas att jag inte är på gång att få en infektion eller havandeskapsförgiftning :(, ta hand om dig och magen nu / Emma

2010-02-18 @ 19:46:28
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback