Fin i påsk!


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha ja, helt galet söt :-)

2010-04-01 @ 18:59:07
URL: http://louiselindberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vilken söt klänning! Vill ha :)

Jag längtar efter att få handla "smalkläder" igen hihi



Är det strul med jobb för din kille? Vad trist! När man väntar barn vill man ju inte behöva oroa sig över ekonomin direkt. Det är så mycket annat att tänka på ändå!

Hoppas det ordnar sig så att ni kan planera in en liten semester med knodden sen :)

Jag hoppas att vi ska komma iväg på vår resa nästa vinter...

Jag har åkt till Koh Tao och bott där några månader vaje vinter i flera års tid. Jag brukar resa så mycket det bara går. Men när jag kom till Koh Tao första gången så kändes det som att komma hem. Och det kändes mer hemma där än här... Sedan dess har jag återvänt varje år...och planen var att flytta dit. Men sen träffade jag Tommy och blev liksom kvar här. Har inte varit "hem" till Koh Tao på 2 år nu så jag längtar verkligen och hoppas att vi kommer iväg...



Har ni några planer för helgen då?

Glad påsk.

Kram

2010-04-02 @ 11:11:14
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback