Fidde är cool!


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt söta bilder du fick till på <<<<<<<<<<<<<<<<fidde, snart är han eran -- stora kramar Anna-Lens

2008-11-16 @ 01:02:17
Postat av: Anna-Lena

riktigt söta bilder du fick till på <<<<<<<<<<<<<<<<fidde, snart är han eran -- stora kramar Anna-Lens

2008-11-16 @ 01:03:16
Postat av: Tinna

Hej Anki! Ja det finns olika människor i vår värld! F.d. släkt ger jag inte mycket för förutom en av dom som hållit kontakten med mig hela tiden... är inte förvånad över mycket när det gäller dom!!! Så söt eran Fidde är. Skall bli kul att följa dom nu när dom växer! Minnet av dessa valpar kommer ju dessutom att följa mig resten av mina dagar här på jorden... men som sagt det var INTE Shadows fel... bara vi dumma vuxna människor som borde vetat bättre. Hur trivs ni i lägenheten??? Skall bli så kul att få hit er en dag när det passar. Kram gumsan

2008-11-16 @ 13:06:44
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sicken sötnos

2008-11-16 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback