"Minioperation"


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet hur det känns, jag är också så där nojig när det gäller sjukhus och sånt :/

Jag minns när jag jobbade på hemtjänsten och skulle duscha en tant med blödande bensår...det var det jävligaste!!! Det slutade med att en arbetskamrat till mig fick ta över för jag höll på att svimma. Usch, usch...

Hoppas du mår bra efter ingreppet i alla fall.



Melody skulle ha börjat inskolning hos dagmamman igår, men jag åkte på magsjuka eller nåt natten till igår så det blev inget. Imorgon är dagmamman ledig och på måndag har dom utbildningsdag så på tisdag kommer vi att köra igång med inskolning i stället...

Det känns nervöst, men jag hoppas att det ska gå bra!

Vad roligt att Jamie trivs så bra hos sin dagmamma :) Hur länge har han gått där nu? Hur många timmar i veckan har ni honom där?

Kramen

2012-02-02 @ 09:04:29
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback