Badhuset


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt det ser ut :=)

Jamie verkar gilla det :)

Jag var iväg och badade med Melly i augusti... Hon tyckte om det och somnade till sist i min famn i poolen 'haha* Men jag tror att hon kommer att gilla det mer om vi åker nu när hon är lite större :=)



Lite pyssligt att klippa ut bokstäverna kan jag tro. Men det blev ju jättebra så då är det ju värt det :)

Hoppas ni får en bra dag

Kram

2010-10-19 @ 08:20:36
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilket charmtroll han är, lille Jamie! :)

Kul att namnkalaset gick så bra, och så fina ni var! :)



Haha.. hade jag orkat hade jag nog också pillat med piercingen varje dag, men jag vetti tusan. Älskar att ha den i, den känns som en del utav min mage. Även om jag aldrig tyckt om min mage så har piercingen piffat upp på nå vis. haha.. Får väl se hur jag gör framöver.



Jag blev så j*vla förbannad när jag såg artikeln om hunden. En liten stackars golden på 10 veckor. Vad är det för en j*vla människa som kan göra något sånt. Usch. Det finns ju verkligen inga ord för hur hemskt det är.

2010-10-19 @ 11:54:08
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback