Ikea Bäckebol


Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Åh det är ju så mysigt att handla till bebben :) Vi har också gjort en tripp till IKEA och inhandlat spjälsäng, skötbord och diverse annat smått och gott!

Jag är i v. 21 (20+1) med BF 24:e maj. Så jag är inte så långt efter dig :)

Hade ni kollat könet på bebben?

2010-01-06 @ 11:24:55
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna Andersson

Jag är väldigt nyfiken av mig, och så även när det kommer till bebisens kön. Men jag är också lite gammelmodig, så vi har inte tagit reda på könet. För mig känns det som en så stor grej av graviditeten - att gå och undra vad det kommer att bli - så det skulle ta bort lite av spänningen om vi hade kollat könet tror jag... :)

Då får vi varsin överraskning i maj då, vad roligt :)

Tror du att ni får flicka eller pojke?? Har ni namn klara?

2010-01-06 @ 11:47:50
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback