Semester i Sundhammar

Publicerat: 2012-07-29
Klockan: 10:56:26
En och en halv veckas semester har nu flugit förbi och idag är min sista dag. Är riktigt glad över att vi inte kastade ut en massa pengar på en resa när vädret valde att bli i toppklass här hemma. 

I måndags åkte vi till Sundhammar och hem till Tinna och Håkan. Där stannade vi ett par dagar och det var bland de bästa dagarna på länge. Solen värmde, havet blått och vackert, vi tog oss ut på en tur med båten och stannade till på en ö som heter Utkäften. Där var stranden så vacker och havet långgrunt. Jamies första bad i havet och även hans första åktur med båt. Aaah, jag kan sitta här och bara skriva massvis med saker som gjort dessa dagarna där ute till de bästa, men jag tror att ni förstår hur varmt de ligger mig om hjärtat.
Tinna och Håkan: Ni är underbara! 

Sen har jag valt att inte skriva i bloggen så mycket just därför att jag och J har varit inne i en lång och jobbig period. NU är allt i topp igen och i torsdags blev det en nyförlovning ♥ Jag älskar dig J så otroligt mycket. Du och jag föralltid i vått som torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0