Lotta på liseberg


Kommentarer
Postat av: Anna och Melly-Bell

Har det spökat mer än det där med nycklarna hemma hos er?

Här har det varit helt lugnt. Någon liten grej när vi flyttade in för drygt 1,5 år sedan. Men sen inget. Tills härom dagen när jag hörde det där otäcka nynnandet uscha Jag blev verkligen rädd...så där panikrädd så att man först fryser till is! Men sen kom jag på att Melly satt där själv med...."den där nynnande tanten" så då fick jag ju lov att springa in. Usch det var så sjukt obehagligt...



Vad skönt att det går bättre med Jamies mat!!!

Jag hoppas att Melly ska ha gått upp 0,5 kg när vi ska dit i augusti. För jag har kämpat som tusan med att få henne att äta nu senaste månaden. Så det vore jobbigt att komma dit och så har hon gått upp 50 gram...eller ännu värre GÅTT NER!!!



Nu äter hon välling vid 6 på morgonen och sen somnar honom. Sen smakar hon lite smörgås med mig vi 8. Sen gröt eller fruktpuré vid kanske 10-11. Sen lunch vid 13-tiden. Sen blir det kanske ett mellanmål och sedan middag vid 17 och sen välling vid 21. Fast det är ju lite si och så med tiderna. Beror helt på när hon vaknar och när hon sover middag.

Oftast sover hon fortfarande middag två gånger per dag. Hur ofta sover Jamie middag?



Vad mysigt med besök på Liseberg :) Såg det på tv med min brukare när jag jobbade :)

Ikväll ska jag och en kompis ut på en 3,5 timmars kryssning och käka tacobuffé och ta någon öl. Det ska bli sååå mysigt!!!

Hoppas ni får en finfin dag.

Kramen

2011-07-14 @ 08:49:06
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback