Höstrusk


Kommentarer
Postat av: Katri

Hej! Jo vi har det bra! Barnen växer så att det knakar, stora har börjat fyran och lilla förskoleklass! Nyss var dom lika små som Jamie ;)

Visst är det höst i luften! Önskar helgens Goa varma väder stannat kvar!! Ha det så gott

Kram Katri

2011-09-06 @ 18:09:15
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anna och Melly-Bell

Jag hänger på utan att tveka :/ Usch vad deprimerande... När jag var yngre hade jag alltid höstdepressioner och mådde riktigt dåligt när den här mörka tiden kom. Kanske är därför jag fortfarande fasar för hösten och vintern :/ Min lösning på det hela var ju att åka till solen några månader varje vinter. Och det hjälpte faktiskt!!! Jag behöver min sol :)



Jag det är tråkigt när man glider ifrån sina vänner. I det här fallet handlar det om en föredetta pojkvän. Men han var också min bästa vän. Och när vi gick ifrån varandra så försvann även vänskapen. Jag önskar att vi aldrig hade försökt oss på ett förhållande utan bara varit vänner. Då hade vi kanske varit bästa vänner än idag :)

2011-09-07 @ 08:03:47
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback