Dag 4: Någon jag umgås väldigt mycket med


Kommentarer
Postat av: sara

Hej igen :)

jag hade älskat min lägnhet om jag hade lika fint som er hehe :)

Jo, de finns ju mer saker att göra i borås än här, bor utanför örebro (degerfors) mycket fotboll är det som gäller här. Men inte direkt något man kan göra med sitt barn. tråkigt nog. Han heter Kevin och är 4 ½ månader nu, han föddes den 8 nov 2010, De bästa som finns :) först när man blivit mamma man verkligen kan uppleva den enorma lyckan :)

Finns de sån här ung mamma grupp där nere, där man kan träffa andra unga mammor och umgås typ? om du förstår vad jag menar hehe :)

2011-03-24 @ 18:12:52
URL: http://saraholm.bloggplatsen.se
Postat av: sara

Ja de är en bit om man skulle flytta hehe :)

aah okej, ja men de lät ju också positivt. Alltid roligare att träffa andra som har barn man har liksom en stor sak tillsammans man kan dela med på ett annat sätt än till dom som inte har barn :P dumt de känns att svara såhär mellan blogg o blogg men är man nyfiken på ett ställe och kan få svar så klart man frågar någon då :) söt pojke du har föresten :D en liten tuffing

2011-03-24 @ 19:16:09
URL: http://saraholm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback