Du är det finaste i världen


Kommentarer
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Det kommer bli bra gumman!! Saknar er

2011-06-18 @ 23:31:29
URL: http://Michaoleah.wordpress.com
Postat av: Anna

jo tack, jag blev rätt så blå!!! Han fick visst ta i lite för att få kotorna på rätt plats igen :/ Fan vad ONT det gjorde aja

Men du, har du hittat ett nytt jobb eller ska du gå hemma och söka jobb nu? Hoppas det ordnar sig i alla fall. Man vill ju ha ett jobb så att man hinner träffa familjen också. För familjen är viktigare än alla pengar i världen!!!

Jag sk snart börja jobba heltid (över sommaren). Då kommer inte jag och Tommy att ses mycket eftersom han jobbar dagar och när han kommer hem så sticker jag direkt till jobbet och kör kväll/natt... Men jag tror det kan vara lite nyttigt också att få vara ifrån varandra lite. Det behöver vi :)

Ha det gott.

Kram kram

2011-06-19 @ 15:07:39
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback