Allra finaste lilla prins


Kommentarer
Postat av: jessica-mamma till melwin

Älskade lille prinsen.. saknar er sååå

2011-07-25 @ 22:22:33
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: emma

Ja usch. Stackars dessa människor som var tvugna att vara med om detta.. Härligt med en mysdag!

2011-07-26 @ 09:55:13
URL: http://egulding.blogg.se/
Postat av: Anna och Melly-Bell

Åh vilken fin bild på Jamie :)



Förstår hur du menar - jag tycker ocks det är drygt när jag jobbar och inte har koll på Mellys ätande. Men jag ringer hem varje jobbkväll och kollar hur mycet och vad hon ätit haha Tommy tycker nog att jag är lite väl tjatig skulle jag tro ;)



Ja nog är det skönt att jobba allt. Man behöver det där breaket. Att få komma ut och träffa folk och få vara något mer än bara mamma - även om det är det bästa som finns :)

Skönt att du trivs och att det funkar. Jag skulle också gärna kunna tänka mig att jobba 50%. Det skulle kännas riktigt lagom faktiskt :) Nu jobbar jag heltid, men under mammaledigheten har jag jobbat ungefär 25% tror jag att det blir.... Men jag skulle gärna dubbla antalet pass! Jag trivs så fruktansvärt bra på mitt jobb så jag tycker bara att det är roligt när jag får åka och jobba :) Det är skönt att det känns så!!!



Vad gör ni för skoj idag då? Vi ska åka hem till vänner och bada och fika snart och sen är det jobb som gäller för min del.



Ha en bra dag.

Kram

2011-07-27 @ 10:09:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback