Snön ligger vit på marken


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha...var han förvånad över snön? Sötfisen!!!

Här kom snön sent igår kväll. Så jag måste väl gå ut med Melly sen och se hur hon reagerar hihi

Mellys mormor skulle köpa en babypulka till melly i julklapp. Det kommer att bli sååå roligt att vara ute och leka i snön hihi

Ja visst är det skönt att prata med andra mammor. Man tror att man är helt ensam om att tycka vissa saker - men sen märker man att fler tycker lika. Men vissa saker håller man ofta för sig själv... Men när man väl pratar om det så ser man att man inte är ensam!



Melly mår bara fint. Hon ligger här bredvid mig och jollrar i soffan :)

Igår var vi ju och shoppade i flera timmar och hon sa inte ett pip. Hon var så duktig och snäll. Inget gnäll alls. Hon satt bara och tittade på folk :)

Hon är så himla lätt att ha med sig.



hoppas ni får en bra dag.

kram

2010-11-10 @ 07:43:05
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Här haft vi inte fått nån snö än. Och även om det är mysigt med snö är jag faktiskt ganska glad att den väntar lite till för det blir bara slask här om den kommer så tidigt. ;) Sen är det ju lite lättare om det inte är nån snö när vi flyttar om 2,5 veckor.

2010-11-10 @ 11:54:55
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh gulligt :-)



Hoppas du är piggare i dag

KRAM

2010-11-10 @ 15:25:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja snart är det dags att börja med välling här också...! Det är ju lite mer mättande så det är bra!

Idag köpte jag dels nån äppeldryck från 4 månader (Melly vägrar dricka vatten nämligen...) och någon fruktyoghurt från 5-6 månader :)

Yoghurten har vi provat och den gick ner. Äppeldrycken ska jag prova senare. Jag köpte köttfärssaås och spaghetti från 5-6 månader också. testade att göra egen igår men det blev för stora bitar så Melly satte i halsen :( Så jag får väl testa burkmaten i det fallet få se om hon gillar det...

Vad pysslar ni med idag då?

Kram

2010-11-11 @ 13:35:50
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback