Lillprinsen


Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Ja visst är det mysigt när dom är så där sällskapssjuka :)

Idag är dock en jobbig dag för Melly vill amma konstant. Och det känns så jäkla jobbigt att veta att hon äter i stort sett hela tiden, men ändå inte går upp i vikt... Det känns så hopplöst.

Hon ammar tills hon somnar, men så fort jag försöker röra mig eller flytta på henne så börjar hon gråta och vill amma igen... Det går typ 10 minuter mellan vändorna. Så jag har suttit med henne i famnen i stort sett konstant hela dagen idag... Nu vll jag bara att T kommer hem så får han ta över en stund.

Hur går det för dig? Krama

2010-06-09 @ 16:45:31
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Å så söt!



Ja det är nog första gången jag gillar min mage! hihi!



Det känns helt underbart och jag är säker på att jag, precis som du skrev, har en underbar/magisk tid framför mig! :-) Längtar så efter lilla pyret!



När kom lilla pojken till världen då?



kramen

2010-06-09 @ 21:44:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja längtan är stor! Men tiden går ju rätt så fort så snart har vi våran guldklimp här vi med! :-)



Ja det får nog bli den första, den känns mest somrig. Men tyvärr hade min storlek tagit slut, nu när jag väl bestämt mig, men men jag får hoppas dom får in min storlek snart igen.



Vad heter eran lilla kille?



kram

2010-06-10 @ 21:01:47
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback