Ännu en dag ute i Arås


Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

FYFAN vilket oväder det blev här igårkväll, jisses! Arac, vår hund, var vansinnig! Klart du ska ut och roa dig, kommer gå kanonbra :)

2010-07-13 @ 22:20:53
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Anna & Melody

hej gumman.

jo då, tommy vet hur det har varit med mitt ex. och jag har talat om att han hört av sig och allt sånt nu oxå... Jag vet att mitt ex inte har något att hämta om han går via Tommy heller... Tommy vet precis vad den här killen går för. Och Tommys och min relation är stark - det ska mycket till innan nån kan komma emellan oss.

Jag har inte hört av honom mer. så kanske var det som han sa - att han ville be om ursäkt bara... Jag hoppas det!



Vad roligt med firmafest. har du tänkt ta dig nån öl eller nåt då??? Jag är galet ölsugen och har varit det ända sedan Melly föddes nu haha men än så har jag kört på alkoholfri öl nån gång ibland och det funkar fint det med :)

Du ska se det går bra att vara ifrån Jamie. Det ÄR skit jobbigt - men det går. Och man måste ju vara sig själv också, och inte bara mamma!

Hoppas du får skoj!

2010-07-14 @ 10:18:37
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback