Sjukskriven fram till 18 mars


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej.

jag har varit lite frånvarande senaste veckan, både när det gäller att skriva och läsa bloggar. Hur är det med dig? Verkar ha hänt en massa med dig och magen på senaste??? Hoppas du mår bra, eller så bra som det går i alla fall... Foglossningar är trist. Mina är rätt "milda" än så länge så jag står ut... Så länge som jag ger fan i promenader, och ser till att gå långsamt (á la Pingu) dom gånger jag måste gå och undvika att springa för mycket i trappor så funkar det...

Ta hand om dig nu, och skönt att du blev sjukskriven och får ta det lite lugnt.

Kram

2010-02-25 @ 15:23:25
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback