Anki svarar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack snälla för ditt svar. Jag skall absolut testa detta och se om tålamodet finnes :) Jag kan ju fråga om jag skulle stötta på problem. Är väldigt tacksam för att du vill hjälpa.. Hoppas du mår bra för övrigt, ser så ut i vilket fall.. fin mage, du utstrålar massa energi på dina bilder och du verkar må hyfsat bra... Önskar dig all lycka ..... :)

2010-04-26 @ 16:11:16
Postat av: Jessica

Hej igen, ha ha åter kommer en fråga gällande bloggandet...

Vart igenom gjorde du din sida ???? blimamma.se eller hade du blogg sedan innan som du förde in på din blimamma sida ???? jag har en blogg sedan tidigare, en gammal som jag kanske tänkte uppdatera... men om man vill ha med den på sin blimamma sida, går det ???



ursäkta alla frågor :/



Nu är det nära för dig, blir avundsjuk när man själv har HUR LÅÅÅNGT tid kvar som helst..

All lycka till dig/knodden i magen och killen...

2010-05-10 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback