Hemsk dag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo!

Vet att du gått igenom en tuff händelse, men det var en mening med hennes lugn. Hon förstod vad som var på väg att ske och ville på sitt sätt lugna dig med. Tro det eller ej så har de det bra däruppe. Hälsa , kramar & pussar C

2008-12-12 @ 11:50:08
Postat av: Tinna

Usch och fy... jag vet hur det känns. Ja Anki, dom där små djuren blir som ett med oss och det känns som dom tar något med sig när dom lämnar oss. Fy jag gråter jag med, bara tanken... Har ju haft en del som jag under åren varit tvungen att avliva och det känns fortfarande i hjärtat. Men vi vet ju att dom har det minst lika bra där som här. Stor stor bamsekram

2008-12-15 @ 14:58:41
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback